My Great Web page

יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

איפור

השפתון לגיבורות- כך מכונה הסלוגן למסע הפרסום של השפתונים החדשים מבית "איב סן לורן", אשר מזכירים לכולנו צבע שהוא יותר אדום מאדום.

נפצח במיוחדים: ב"איב סן לורן" שיחררו לקראת החורף הקרוב את הדבר הבא בתחום  איפורי השפתיים: מהדורה מוגבלת של שפתוני ROUGE PUR COTURE  בצבעי חום-קולה ולבן בוהק.  סטפאנו פילאטי, המנהל האומנותי של איב סן לורן, אשר גם עיצב את האריזה המחודשת של השפתונים טוען כי באמצעות צמד השפתונים הזה,  תוכל כל אישה לערבב ולהרכיב לעצמה כל גוון של שפתון אותו היא מבקשת לקבל, זאת בתנאי שיש לה עודף זמן וכסף, והיא לא חשבה (אולי) על האופציה של רכישת שפתון בגוון האהוב עליה מראש.

אם חום ולבן לא ממש עושים לכם את זה, בוודאי תשמחו לדעת כי בקולקציית ROUGE PUR COTURE  כלולים בנוסף 18 גוונים אחרים, מדהימים לא פחות, המתאימים לדברי החברה לכל מצב רוח, ומחולקים לקבוצות גוון: אדומים, ורודים וכתומים המבטיחים צבע עשיר, מבריק, נוסחה מטפחת ומסנן קרינה בדרגת  SPF 15.

 "השקענו זמן ומאמץ בלהעמיק את הגוון של הצבעים. האדום שלנו הוא אדום יותר" אומרים בחברה, תוך שהם מזכירים לכולנו שבכל הקשור לגווני שפתונים- לאיב סן לורן תמיד היה יתרון משמעותי על כל מתחריו: הצבע הוא צבע, העמידות היא עמידות, והמחיר- בהתאם ובצדק.

שפתוני ROUGE PUR COTURE החדשים
במודעת הפרסומת לשפתונים החדשים, אשר צולמה על ידי הצלם השערורייתי והשנוי במחלוקת טרי ריצ'ארדסון, מופיעה הדוגמנית גינטה לאפינה, המדורגת במקום ה- 34 ברשימת  50 הדוגמניות המובילות של האתר models. Com . לאפינה בת ה- 22, נולדה בלטביה והחלה את קריירת הדוגמנות שלה בשנת 2005 . הופעת הבכירה שלה עם המסלול היתה  בשנת 2008 בשבוע האופנה של ניו יורק ומאז היא הספיקה לצעוד בתצוגות במילאנו, פריז, לונדון ניו יורק עבור מעצבים כמו אנה סוי, מארק ג'ייקובס, דולצ'ה וגבאנה, פרונזה שולר, ויויאן ווסטווד, קרולינה הררה, בוגטה ונטה, ורסצ'ה, ולנטינו, ארמאני, מייקל קורס, פראדה, הרמס  ואפילו זכתה להלך בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט בשנת 2008.
 "השקענו זמן ומאמץ בלהעמיק את הגוון של הצבעים. האדום שלנו הוא אדום יותר" אומרים בחברה, תוך שהם מזכירים לכולנו שבכל הקשור לגווני שפתונים- לאיב סן לורן תמיד היה יתרון משמעותי על כל מתחריו: הצבע הוא צבע, העמידות היא עמידות, והמחיר- בהתאם ובצדק.


בשנת 2009 זכתה גינטה למעמד מכובד כאשר נבחרה לפתוח תצוגתה של נינה ריצ'י ובאותה שנה בדיוק, ללא כל קשר, נבחרה גם כדי לסגור את התצוגה של לואי ויטון. היא הופיעה בכתבות אופנה ב-  Teen Vogue, Marie Claire,Numéro ,Flair Harper's Bazaar,  ובמגזין הווג הרוסי, האיטלקי והאמריקאי. בשנת 2009 היא היתה "הפנים" של המעצב דארק לאם, בשנת 2010 היא הוחתמה כ"פנים" של בית האופנה מיו מיו ובמקביל הוחתמה גם על ידי בית "איב סן לורן".

גינטה לאפינה על שערי מגזינים
בחברת "איב סן לורן" מקווים להחזיק בלאפינה כפריזנטורית  אשד תיכנס לנעליים הגדולות אותן השאירה קודמתה בתפקיד, הסופרמודל קוקו רושה.  מאז עזיבתה של רושה, נצפו במודעות החברה דוגמניות עילית רבות ביניהן קלרי קלוס אשר דימנה את מראה הקיץ ואת מראה החורף הנוכחיים של החברה, סיגריד ארגן אשר הופיעה בפרסומות לטוש אקלה ולמסקרה החדשה, דיאנה מולדובן אשר מופיעה בפרסומת למייקאפ חדש אשר יושק בקרוב בישראל ואדיטה וילקויקיוט המופיעה גם היא בפרסומת למסקרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אופנת סרוגות