My Great Web page

יום רביעי, 8 באוגוסט 2012

כרטיס עסק - ליאונה כהן מטפחות מעוצבות

בס"ד        א"א"א



  • אני ליאונה, חיה ונושמת עיצוב. עזבתי עבודה כדי ללמוד עיצוב פנים ולהגשים חלום. מאז עיצבתי כמה דירות ואני ממש נהנית מ-homestyling. לפני ארבע שנים התחלתי תהליך של חזרה בתשובה. לפני שנה וחצי התחלתי ללכת עם כיסוי ראש ולאחר שלא מצאתי את עצמי בעולם המטפחות, החלטתי ליצור אותן בעצמי. למדתי תפירה וכך התחלתי לעצב כיסויי ראש, למכור אותם ולהכיר דרכם אנשים חדשים ולהיכנס לתוך העולם הדתי. מה שמשמח אותי זה שאני יכולה לעזור לנשים למצוא מטפחות שיתאימו לטעמן. כיף לי לראות נשים שחובשות מטפחות שעיצבתי. אני גם מעצבת מטפחות בהזמנה אישית ועושה מכירות בכל הארץ. אתן מוזמנות להיכנס ולהסתכל באלבומי התמונות ולהתרשם בעצמכן מכיסויי הראש והסיכות שעיצבתי.
  • דרכי תקשורת - 
  • http://www.facebook.com/LEONA.DESIGN

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אופנת סרוגות