My Great Web page

יום שני, 27 באוגוסט 2012

מכירות אופנה דתית - החצאיות של שלהבת

בס"ד 

שלום חברות יקרות.
החגים מגיעים ואיתם הירידים..
מצ"ב פירוט הירידים שאשתתף בהם, אשמח לראותכן :)
מודיעין- 30/08/12 י"ב אלול ע"ב -
היריד במודיעין יתקיים ביום חמישי הקרוב, 30/8 י'ב אלול יום חמישי, בין השעות 18:00-22:00 ברח' יגאל ידין 47, קומת קרקע באולם הלובי הרחב (זה חדר פנימי שנמצא בקומת הלובי) במכירה יהיו עוד מעצבות - מטפחות תכשיטים ועוד אני אהיה עם הבגדים והמטפחות שלי.

רחובות - 5/9, י"ח אלול -
היריד רחובות עם מיטב המעצבים במתחם אחד. 05/09, י"ח אלול יום רביעי, בין השעות - 16:00-22:00 היריד יתקיים ב'ישיבת הדרום' רחובות, אני אהיה עם הבגדים שלי.

הר חברון- מיתרים -
היריד יתקיים באיזור התעשייה מיתרים, בתאריך 7/9/12, כ' אלול התשע"ב – יום שישי בבוקר, בין השעות 09:30- 15:00 יריד ססגוני ומפנק לנשות הר חברון והדרום. מיטב המעצבים! אני אגיע עם הבגדים שלי והמטפחות. ניפגש :)

פרטים נוספים וכרגיל קולקציית הבגדים באתר: http://www.shalhevett.co.il/Default.aspx 
פרסמו, בואו והביאו חברות....

בהזדמנות זאת אני רוצה לאחל לכן ולכל בני ביתכם
שנה טובה וחג שמח!
להתראות :)

שלהבת

-- 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אופנת סרוגות