My Great Web page

יום שישי, 9 בנובמבר 2012

איך לבחור שמלה כלה?






מראה של כלה מושלמת בים חתונתה , דומה בהווייתה לתזמורת :השילוב בין כל הפרטים המרכבים ו את ההרמוניה המדויקת ביניהם . כך בתהליך ההכנות לחתונה יש להקפיד , מעבר לבעלי מקצוע מעולים , להרמוניה בין הפרטים .   הגדירי מראש תקציב אותו את מוכנה להשקיע במראה שלך : שמלה , איפור , שיער , נעליים ותכשיטים . התאמי את הסטייל שלך למקום חתונה , לאורחייך וכמובן לאישיות שלך.

פוסט נבחר

מתי כדאי להתחיל לחפש שמלה, האם כדאי לקחת שתי שמלות, עם כמה מלוות כדאי להגיע, ומה חשוב לדעת לפני שנפגשים עם המעצב? 
  • חיפושים ומדידות: יש להתחיל בחיפושים חצי שנה מראש – למקרה שרוצים דגם מיוחד או שצריך להזמין בדים מחו"ל. מדידות צריך לעשות לפחות חודשיים לפני האירוע, ושבוע לפני החתונה עושים מדידה אחרונה, לבדוק אם רזית או השמנת, ואם יש צורך בתיקונים נוספים. 
  • חסכי לעצמך התרוצצויות מיותרות. לפני שאת מתחילה בחיפושים הכיני שיעור בית. אפשר לעיין בקטלוגים של חתונות, והיום יש לכל המעצבים אתר אינטרנט שבו אפשר להתרשם מהקולקציה ומהסגנון. בחרי 3-2 מעצבים שמצאו חן בעינייך, כי יותר זה סתם מבלבל. אל תבואי בלי לתאם פגישה מראש עם המעצב, ופני לעצמך זמן מכיוון שבחירת שמלה כלה זאת לא החלטה שמקבלים בכמה דקות. 
  • לא למדוד יותר מדי שמלות – רצוי למדוד מספר לא גדול של שמלות על מנת שלא להתבלבל. 
  • שתפי את המעצב/ת – אחרי שקבעת פגישה, שבי יחד עם המעצבת ותארי לה איך את מצפה לראות את עצמך בערב הכלולות. רצוי לבחור שמלה שתתאים לסגנונך האישי. 
  • לא יותר מ-2 מלוות. מומלץ להגיע עם אמא, אחות או חברה טובה, מישהי שאת סומכת עלייה בעיניים עצומות ויודעת שהיא מפרגנת לך עד הסוף. לא מומלץ להגיע עם יותר מ-2 מלוות, כי כשיש יותר מדי דעות הכלה מתחילה להתבלבל. 
  •  בואי עם ראש פתוח. הסבירי למעצב מה סגנון השמלה שאת רוצה, ואז תני לו יד חופשי להציע לך רעיונות. חשוב לבוא בראש פתוח, כי השילוב בין הפנטזיה שלך למעצב מקצועי שיודע מה מחמיא לך, הוא סוד ההצלחה לשמלה המושלמת. (
  • http://סרוגות בלוג אופנה לנשים דתיות

טיפים  לכה מ" גליה עיצובים " http://www.galiadesign.co.il/category/articles/ 

תגובה 1:

  1. שמלת כלה היא בהחלט הדבר החשוב לכלה ביום חתונתה. תודה עבור כל הטיפים החשובים שכתבה זו נותנת על מנת שאפשר יהיה להיות מלכה ליום אחד.

    השבמחק

אופנת סרוגות