My Great Web page

יום שבת, 2 בפברואר 2013

כיצד תתאפרי נכון בחורף הישראלי?


בס"ד
כיצד תתאפרי נכון בחורף הישראלי?



מזג האוויר מתחיל להתקרר, היום מחשיך מוקדם וזהו בדיוק הזמן להחליף את סגנון האיפור שלנו ממראה הקיץ למראה חורפי יותר.

החורף הישראלי מלווה לעתים ביובש וברוחות, להלן מס' טיפים לאיפור נכון בחורף הישראלי:

1. תחילה, מרחי את עור הפנים בקרם לחות עשיר. בחורף העור שלנו זקוק לקרם פנים עשיר יותר בלחות, זאת בניגוד לימי הקיץ החמים בהם רצוי להשתמש בקרם על בסיס מים.





2. לאחר מכן, בעזרת ספוגית מייק- אפ, מרחי מייק- אפ בטפיחות קלות. את הגוון יש להתאים לפי הצוואר. (לעתים, גוון הפנים בהיר יותר בחורף, וכהה בטון אחד בקיץ, מפני שבקיץ העור שחום יותר משיזוף בשמש החמה.)
התחילי מאזור המצח, המשיכי בלחיים ובאזור האף וסיימי באזור הפה והסנטר המשיכי למרוח את המייק- אפ גם לכיוון הצוואר, עד להתמזגות מלאה עם גוון העור שלך. כך תוכלי להיות בטוחה שעברת על כל שטח הפנים.
פדרי קלות בעזרת פודרה שקופה, לקיבוע מושלם של המייק- אפ.




3. איפור העיניים:
הצבעים השולטים בחורף הם הצבעים הקרים: ורדרד, סגול, ירוק, כחול רויאל ומראה מעושן. מרחי שכבה אחידה של גוון בהיר על העפעף. התחילי בזווית הפנימית של העפעף, ועברי בדרגה לגוון כהה יותר, מאותה משפחת צבעים. הקפידי על טשטוש של מעברי הצבעים. כדאי למרוח גם איילנר למראה דרמתי יותר.
אל תשכחי מסקרה! היא מדגישה את העיניים, וגורמת להן למשוך תשומת לב.



2. לחיים:
אם בחרת מאחד מהגוונים לעיל,  המשיכי גם הלאה: מרחי על עצמות הלחיים סומק בגוון ורדרד או אפרסק. (אין צורך להידמות לדג! לרוב, אישה מכירה את מבנה הפנים שלה ולזהות מיקום את עצמות הלחיים)




3. לסיום, שפתון:
כדאי מאוד למרוח קרם לחום גם על השפתיים, משום שבחורף הן נוטות להתייבש. מרחי עיפרון תוחם, צבעי בו גם את השפתיים. אם בחרת באיפור עיניים בהיר בעיניים- זה הזמן להדגיש את השפתיים!
השתמשי במרקם עשיר בגוון מאט או מעט מבריק, תואם לגוון העיפרון התוחם. 





 
בהצלחה, והמשך חורף בריא!
אתי זורובסקי- מאפרת ומסרקת כלות מקצועית
050-7209666
etizo@walla.com




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אופנת סרוגות