My Great Web page

יום ראשון, 3 במרץ 2013

מכירות - ירידים לקראת פסח -שלהבת

שלום בנות יקרות.
לכבוד חג הפסח כרגיל אני שלהבת-היחוד שבעיצוב, עורכת ירידים/מכירות ברחבי הארץ..
הירידים הבאים:
היום-היום היום- יריד מודיעין- 3/3/13, כ"א אדר ע"ג -
היריד יתקיים בבי"ס משואות נריה, רח' נחל צלמון 22, מודיעין. בין השעות 16:00-22:00, יום א'. ביריד יהיו עוד מעצבים, אני אגיע עם הבגדים והמטפחות שלי.
 חדש - חדש - חדש בקולקציה, חצאיות צרות :)


יום רביעי הקרוב- מכירה באלקנה- כ"ד אדר, 6/3/13 -
המכירה תתקיים ביום רביעי בין השעות 19:30-22:00. בבית משפחת גולדשטיין- רח' הר גלעד 13/6, שכונת המדורגים. אני מגיעה עם המטפחות והבגדים שלי, גם רתם תהיה עם מתנות לחג.
יום ראשון הבא- יריד באבני חפץ-שומרון-  10/3/13 כ"ח אדר עג -
היריד יתקיים במועדון אבני חפץ. בין השעות 17:00-22:30, יום א'. ביריד יהיו עוד מעצבים, אני אגיע עם הבגדים והמטפחות שלי.
מחכה לראותכן :) 
פרטים נוספים ותמונות מהקולקציה באתר- http://www.shalhevett.co.il/Default.aspx

להתראות!





http://www.shalhevett.co.il/Default.aspx

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אופנת סרוגות