My Great Web page

יום רביעי, 24 בספטמבר 2014

פוסט ראשון :)

****עקב סיבות טכניות, הפוסט הראשון עולה היום!****


שלום לכל הפאשניסטיות וברוכות הבאות לבלוג החדש שלנו ''סרוגות''.
כמו שבטח שמתן לב, האתר הזה מיועד לבנות דתיות בעיקר, אבל כולן מוזמנות להציץ בו J

אני יודעת שרובכן לא מכירות אותי, אז היכרות קצרה! אני דניאל חדד, סטודנטית למדעי המדינה ותקשורת שבמקרה ממש ממש אוהבת אופנה. לצערי, עד היום לא היה קיים בלוג אופנה לדתיות ואז אבי חדד (לא, אנחנו לא קרובי משפחה) הרים את הכפפה והקים את הבלוג המקסים הזה ''סרוגות''.

את הפוסט הראשון שלי החלטתי לכתוב בעודי במטוס בדרך לבלגיה, שבעיניי ובעיניי מעצבים רבים בעולם נחשבת למעצמת אופנה. במקרה משפחתי מתגוררת שם וזו ההזדמנות שלי גם לבקר וגם לעשות קצת שופינג כמובן. אתן תהיו חלק בלתי נפרד מהמסע שלי כאן.. בבלגיה יש מבחר עצום של חנויות ומותגים שבארץ רק ניתן לחלום עליהם.. המעצבים הבלגים נחשבים מאוד בעולם וחבל שהבגדים שלהם עוד לא הגיעו אלינו...

תרבות האופנה בקרב הדתיות בארץ לא מפותחת כמו בחו"ל ואולי הגיע הזמן שנעשה משהו בנידון..
אני ממש חיה את האופנה ביום יום ומבחינתי זו אהבה אמיתית.. אני מקווה שאוכל להראות לכן את זה בפוסטים הבאים J

 אז שיהיה לנו בהצלחה במסע הזה,

ושתהיה לנו שנה טובה ומבורכת, שנזכה כולנו להיכתב ולהיחתם בספרי צדיקים!
וכמובן שתהיה שנה מלאה בבגדים חדשים ;)

אוהבת,

דניאל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אופנת סרוגות