My Great Web page

יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

עיצוב שיער

הסגנונות הרבים לעיצוב שיער לאישה מאפשרים לכל אחת להרגיש הכי יפה. עיצוב שיער זו אומנות, מכל סוגי השיער ניתן לעשות מטעמים דרך עיצוב שיער איכותי. ברגע שיש לך אירוע חשוב ללכת אליו, או שאת פשוט מרגישה צורך בשינוי, תלכי למעצב שיער ותיהני מעיצוב שיער מרענן למחלפות ראשך.
כמו כל דבר, לעיצוב שיער יש איכויות שונות, כאשר כל מעצב ניחן בכישרון לסגנונות אחרים. לאו דווקא מדובר בעניין של כישרון לסגנון כזה או אחר, אלא יותר בטעם אישי של אותו מעצב, אשר מעדיף עיצוב שיער אחד על פני אחר, באופן גורף. לכאורה, כולם יכולים לבצע איזה עיצוב שיער שתבחרי מתוך מאגר, אבל כאשר עיצוב שיער מסוג אחד עדיף בעיני מעצב על פני עיצוב שיער אחר, הוא מרבה יותר לדחוף לכיוונו והרבה יותר ממוקצע בו, עקב ניסיון.
עיצוב שיער צריך להתאים למבנה הפנים שלך. גם אם לדעתך עיצוב שיער אחד נראה מדהים על הנייר, או ברעיון, יכול להיות שהביצוע שלו לא ישתלב יפה עם פנייך, צבע עורך ושאר פרמטרים ולכן הוא יגרע מיופייך במקום לתרום לו. לכן כדאי תמיד להתייעץ עם מעצב השיער לגבי נכונות עיצוב שיער ספציפי לך, לפני שאתה מורה לו כיצד לפעול. נשים רבות מעדיפות לשים את שיערן בידו של מעצב השיער ולאפשר לו לבחור איזה עיצוב שיער הן תתהדרנה בו, מתוך הבנה שהעין שלו וודאי טובה משלהן בזיהוי עיצוב שיער מתאים. אם את סומכת בעיניים עצומות על מעצב השיער שלך, זו בחירה נכונה, בכל מקרה אחר, עדיף להיות ביקורתית ולא לתת חופש פעולה אינסופי למעצב השיער, שכן סגנונו עלול להיות שונה משלך בהרבה, ומה שיראה לו יפה, יראה לך לא מתאים.
כולנו צריכות שינוי אחת לכמה זמן, כולנו צריכות חידוש. אנחנו רוצות להרגיש שאנחנו לא תקועות במקום ולעיתים אף רוצות, דרך עיצוב שיער, לתת לעצמנו מתנה כדי להרגיש טוב עם עצמנו כדי להנציח אירוע משמח בתספורת יפה, או כדי להעביר בצורה חיובית אירוע שלילי, בזכות עיצוב שיער חדש ומדהים. אנחנו רוצות להתיישב בכסא ולקבל טיפול מושלם לשיער ראשנו, כך שנראה שונות כשנצא מדלת המספרה. אנחנו רוצות להרגיש כאילו משהו שופר במראה שלנו, ודרך זה בהרגשה הכללית שלנו, לאחר עיצוב שיער ולכן חשוב להיות ביקורתיות עם מעצב השיער.
זה לא אומר שצריך להעיר לו בכל שלב ושלב בעת עיצוב שיער, אלא לוודא מראש וגם קצת במהלך הטיפול, שאתן יודעות בדיוק מה הוא מתכנן עבורכן ומה הרציונאל שעומד מאחורי זה – למה הוא חושב שדווקא עיצוב שיער בצורה כזו ולא אחרת, עדיף. עיצוב שיער נותן לנו הרגשה טובה, מטופחת ורעננה, ולכן חשוב שנבחר בהתאם את המעצב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אופנת סרוגות