My Great Web page

יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

תכשיטים

תכשיטים מי לא אוהב תכשיטים? היום, גם גברים וגם נשים נוהגים ללכת עם תכשיטים, למרות שזו עדיין נחלתם העיקרית של הנשים. דבר זה נכון במיוחד כאשר אנו מדברם על תכשיטים הכוללים יהלומים. תכשיטים אלו נחשבים לקלאסיים ויוקרתיים ומאז ומתמיד נחשבו לסוג מיוחד מאוד של תכשיטים.
יהלומים הוא חומר גלם מרתק ומקסים לעבודה בעיצוב תכשיטים.זהו חומר גלם שתמיד מחפשים עוד ממנו ולעולם אין מספיק, לכן הוא נחשב ליוקרתי כל כך. סיבה נוספת לעלותם הגבוהה של היהלומים היא העיבוד הרב שיש לעשות על היהלום הגולמי כדי להפוך אותו ליהלום היפה והנוצץ שאנו מכירים מתכשיטי יהלומים.
תכשיטים עם יהלומים – כיצד לבחון אותם
כאשר אתם רוכשים תכשיטים הכוללים יהלום אחד או יותר, כדאי שתדעו כמה דברים בסיסיים על הדרך שבה קובעים איכות יהלום. כל יהלום מקבל מספר דירוגים בהתאם לאיכויות שונות שבו. אחד המאפיינים החשובים הוא הצבע. יהלום איכותי הוא יהלום שאין בו צבע כלל. זהו יהלום שקוף שמנצנץ למרחוק. יהלומים פחות איכותיים מכילים מעט צבע (בדרך כלל צהבהב) ויש אפילו יהלומים בעלי צבע של ממש. באופן טבעי, תכשיטים עם יהלומים שקופים יהיו יקרים יותר.
מאפיין שני ונוסף הוא כמות הפגמים ביהלום. היהלום נוצר בדרך טבעית ולפעמים הוא כולל פגמים מסוימים. יהלום מושלם וחף מפגמים נחשב לנדיר מאוד ולכן איכותי ויקר במיוחד. בדרך כלל לא תמצאו אותו בחנויות תכשיטים אך כן תמצאו יהלומים ברמות גבוהות של נקיון מפגמים. בדך כלל קשה לזהות זאת בעין בלתי מזוינת אך כמות הפגמים משפיעה על האופן שבו משקף היהלום את האור ואיך הוא ינצנץ.
תכשיטים עם יהלום – השקעה לטווח ארוך
כאשר אתם רוכשים תכשיטים בהם משובץ יהלום אחד או יותר, חשבו על כך כעל השקעה. התכשיט ילווה אתכם שנים ארוכות וגם את הדורות הבאים. לכן, הקפידו לרכוש תכשיטים עם יהלומים רק בחנויות אמינות, מסודרות ורציניות. בכל פעם שתרכשו תכשיטים עם יהלומים אתם צריכים לקבל תעודה מקורית המעידה על איכות היהלום ובה מצוין משקלו, סוג הצבע ומידת הפגמים שבו, כמו גם מחיר הרכישה. שמרו על התעודה הזו גם עבור הביטוח וגם עבור שמירה על התכשיט כנכס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אופנת סרוגות