My Great Web page

יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

בגדי ילדים

המותג המוביל לבגדי ילדים "מיש-מיש" פתח חנות עודפים בירושלים   איזו אמא רוצה שהילדים שלה ילבשו את הבגדים הכי יפים בגן או בכיתה ?
  איזו אמא רוצה שהתינוק שלה יהיה תמיד לבוש בבגדים הכי חמודים שיש ?
  ואיזו אמא אוהבת לקנות בגדים, יפים ומעוצבים ובזול ??? זה בדיוק מה שאני עשיתי !
 מותג בגדי הילדים והתינוקות המוביל "מיש-מיש" הגיע לקניון האחים ישראל בירושלים

בחנות עודפים מקסימה. שנכנסים לחנות, ניתן לחשוב שמדובר בעוד חנות של

בגדי ילדים ובגדי תינוקות, אך עד מהרה נחשפים לכמות ולמגוון שיש בחנות

ומבינים שמדובר במשהו אחר לגמרי. ראשית, מדובר בחנות עודפים, מה שגורם

למגוון הבגדים שיש בה להיות כפול ומכופל מכל חנות אחרת, שהרי מדובר בבגדים

מקולקציות קודמות של המותג, אך לרובם ככולם יש עדין את השיק והקסם של "מיש-מיש".

המחירים שווים לכל נפש - עד 50% הנחה!!! זה ממש מחירי סוף העונה, אבל בכל השנה.

אני חייבת להגיד שהמגוון והמחיר עשו לי חשק להצטייד בבגדים לילדיי לעונת המעבר,

הקיץ ואפילו כבר לחורף הבא. אך האמת, הדבר שאותי הכי הפתיע (מעבר למחיר ולמגוון)

הוא השירות המעולה שאני לא רגילה לקבל בוודאי בחנות עודפים. המוכרת ממש יצאה מגדרה

כדי שאהיה מרוצה והיתה אמינה וחייכנית לאורך כל תהליך הקניה.
אז ירושלמים ! שווה לבוא לבקר ולהצטייד בבגדים לכל עונות השנה במיש-מיש עודפים,

קניון האחים ישראל, יד חרוצים 18 תלפיות.

02-6738584

תגובה 1:

  1. אני מחפשת עכשיו רעיון מיוחד לבת מצווה.
    חיפשתי בהרבה חנויות בגדים לילדים ולנוער. הבעיה היא שהבת שלי מאוד רזה וקטנה.

    השבמחק

אופנת סרוגות