My Great Web page

יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

גברים

למה כל שנה הסיילים נראים אותו דבר? לכבוד הסייל הנוכחי –
וכל אלה שיבואו אחריו -
אני מציגה בפניכם את מצעד המבצעים
המרגיזים של כל הזמנים והסיילים
בארץ שלא כמו באירופה,  סוף עונה בקניון הוא אירוע שעובר בשקט יחסי. ההמונים
נשארים בבית ולא מתנפילים על החנויות,
המצעד הזה הוא למען הלקוחות ששיטות
הסייל רודפות אותנו מסוף עונה לסוף עונה. חדי
העין יבחינו, בוודאי, שכל משפחות
המבצעים מתחילות במלה "קנה". מי יודע למה?

קנה, קבל (ובשמותיו הנרדפים 1+1 ו-2+1). למה להתאמץ ולתת הנחה אמיתית? במקום זה, בואו ניתן לצרכן האוויל עוד משהו
שלא לדבר על זה שאחר כך הוא יצטרך לאפסן את כל זה בהמתנה לעונה הבאה.
המבצעים האלה אטרקטיביים רק בהקשר אחד: כשהם מתרחשים בחנות שהיא
ממילא
זולה (או כשמקבלים עיתון חינם ביום שישי בתחנת דלק
קנה ב, קבל שובר לקנות משהו במחירו הרגיל.
דרך נהדרת של כל מיני רשתות שידועות כיקרות לשכנע אותך להיכנס, להשאיר
בקופה סכום כסף לא מבוטל ובסוף לצאת משם עם "הטבה" שהיית קונה גם ככה
באותו מחיר

קנה ב, קבל כרטיס מועדון. מה יש לי לעשות עם כרטיס מועדון לחנות שאני  ממילא קונה בה רק פעם
בשנתיים?
ויש גם מלכוד: הכרטיסים האלה תקפים בדרך כלל רק לשנה
קנה, קבל משהו לא קשור. הכי מעצבן בעולם.
קנית חולצה? התפנקי בנירות אהבה ריחניים, ברוטב פסטה?

התפנקי בשובר הנחה לאיזו חופשה. אני בספק אם הייתי מחפשת
נרות
בחנות בגדים או בונה על יצרן פסטות כסוכן הנסיעות שלי
. קנה בסכום מופקע בחנויות הקניון, קבל פנקס מבצעים.
בן דוד מעצבן של "משהו לא קשור". קנית בהון עתק? אנא כתת רגליך ל
 
נמצא במרתף על יד שירותי החניון, קח פנקס וצא למסע ציד בחנויות הקניון בו המוכרות יתפרצו אילך כיוון שאינך קונה אמיתי
    2+2, 3+3.למה זה מעצבן?כי זו לא באמת הנחה של 50%. זה מעצבן הרבה יותר ממבצע 1+1  
כי עכשיו במקום למצוא שני פריטים וללכת לקופה להתמודד עם חברת האשראי, אני צריכה לשרוף שעות בניסיון למצוא ארבעה מהם או לשלם מחיר מלא על השלושה הראשונים.  
קנה, הוסף רק.
מבצע מיוחד לרוכשי מוצרי
אלקטרוניקה. קנית מצלמה?
בואו נדחוף לך תיק
, כרטיס זיכרון וחבילת טושים
בכמה מאות שקלים נוספים
שיהיה ברור: בדרך כלל מחירי חבילות המוצרים
הנוספים 
ממש לא אטרקטיבים
    
קנה ותתעצבן
אין מידה, אין מבצע
.
זה לא שבעונה אין. בעונה יש הכל ומכל. בינינו, בעונה הבאה נמצא פריטים
מהעונה הנוכחית במבצעים שוברי שוק. אבל הפעם באורח פלא נעלמות מהמדף המידות האלה, שרוב בנות ישראל לובשות (או רוב ילדי ישראל נועלים)
       



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אופנת סרוגות