My Great Web page

יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

מגהץ קיטור מקצועי






חברת הענק הבריטית המייצרת ומשווקת מגהצי קיטור מקצועיים מגיעה לישראל!
Fridja F-1000  המגהץ המקצועי מבית  Fridja  מאפשר גיהוץ מהיר וקל לכל סוגי הבדים בערת קיטור עדין אשר שומר על איכות הבד , מפיג ריחות רעים ונותן רכות ועדינות חדשה וכל זה בתליה! (על קולב).
איך זה עובד? פשוט מאוד , 45 שניות ומי ברז פשוטים , זה כל מה שצריך כדי להתחיל ולגהץ את בגדיכם בקלות , מהירות ומבלי לחשוש לטיב הבד וכל זה ללא צורך בקרש גיהוץ  , משאירים את הבגד על הקולב בארון או מעבירים אותו אל הקולב של ה Fridja  ומגהצים!
מי אנחנו?
Fridja  היא חברה בריטית הוקמה לפני כשלוש שנים ע"י בן פרידג'ה , מנכ"ל החברה , אשר היותו איש חובב אופנה אשר חיפש דרך קלה ונוחה לגהץ את בגדיו.
באחת ממסעי הקניות שלנו הבחין במכשיר גדול , כבד , מכוער ויקר אשר עושה את אותה העבודה , מהר מאוד הבין שכדי שכולם יוכלו ליהנות מן הטכנולוגיה הוא צריך לבנות מגהץ קל , קטן , יפה וזול הרבה יותר וכך נוצר Fridja F-1000.
בין לקוחות החברה אפשר למצוא שמות רבים מעולם האופנה האירופאי אשר התרשמו מיכולות Fridja F-1000  ורכשו אותו כדי לשמשם בחנויות הבוטיק , תצוגות אופנה , הפקות אופנה רבות ואירועים בין היתר שבוע האופנה בלונדון ובגרמניה ובאחורי הקלעים של הפקות טלוויזיה כגון X-factor  הבריטית.
ניתן למצוא עוד מידע על Fridja  באתר הבית של החברה בישראל www.ifridja.com
הכולל עשרות סרטונים , דוגמאות ובלוג ישראלי ובריטי.
או להתקשר אל סוכן החברה בארץ : עידן 052-7866100



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אופנת סרוגות