My Great Web page

יום שישי, 21 בספטמבר 2012

שיקסלב - נורית דאבוש



בס"ד               א"א"א

נורית דאבוש נולדה באשקלון ,ולמדה במקיף הדתי ע"ש רוגוזין.
למדה מדעי המדינה ותקשורת באוניברסיטת בר אילן והחלה קריירה
מרשימה כדוברת ויועצת אסטרטגית לאח"מים רמי דרג.בן השאר שמשה כדוברת של האגודה למען החייל ובמשך ארבע שנים כיו"ר הראשות השנייה לרדיו ולטלוויזיה. כיום מרצה בכמה אוניברסיטאות ומכללות -  בר אילן,עמק יזרעאל,כותרת ,וחברת דירקטוריון בכמה חברות מובילות בישראל. אימא לליאב בת השנתיים.
האישה הבכירה והמשפיעה ביותר בציבור הדתי בתקשורת הישראלית.










זהו המסרון, בן שני המסכים, שמקבלים מדי יום שישי חברי מועדון פרשת השבוע שלי. ה-SMS [YNETכתבה מהאתר ] מגלם בתוכו את השילוב שבין הערך הישן ביותר בעולם ובין הטכנולוגיה המתקדמת של העידן שבו אנחנו חיים.
המסרונים האלה, שמגיעים אל המועדון שלי, המונה חברים, בני משפחה ואנשים שחשובים לי במיוחד, הם חלק מחיפוש של שנים אחר דרך למתג את היהדות שלי. יהדות חיובית ואוהדת, מקבלת ומחבקת, יהדות איכותית, ערכית וחכמה. כזו שרחוקה מזו המרחיקה, המתנשאת והדורסנית. חיפשתי אחר הדרך הטובה ביותר לשלב בין היסודות הערכיים והאיכותיים, עליהם חונכתי, ובין המציאות בעולם המודרני, בו אני חיה היום.
החלטתי לגייס את הבסיס המקצועי שלי ולבנות את מותג היהדות שלי. הכלל הראשון היה לבחור מסר מוביל מעולם התוכן העשיר של היהדות. בחרתי בחמשת חומשי התורה, אשר מחולקים לפרקים, כשבכל שבוע יש פרשה אחרת ובה סיפור משלה עם גיבור, עלילה ומוסר השכל. הכלל השני היה לבחור במסר אקטואלי ורלוונטי למציאות הנוכחית, ואכן ידוע, שבתורה התוכן רלוונטי ולא נדרש מאמץ מיוחד להתאימו למציאות היומיומית שלנו.
כלל שלישי הוא שכל אחד ואחת יוכלו לאמץ את המסר, בדרכם שלהם. להשאיר אותו פתוח במידת מה, נגיש לעולמו של כל אחד מהקוראים. החלק החשוב ביותר בתקנון כללי המותג שלי היה הבחירה במדיום שבאמצעותו אעביר את המסר. העברה בהודעת טקסט, קצרה, נגישה וברורה מחזקת את המותג. התוכן הוא העיקר, אך אין לזלזל בכוחה של הפלטפורמה שעליה הוא מוגש.
וכך מדי יום שישי עובר מסרון אחד מתוך היהדות שלי לחברי "המועדון", שאני מרשה לעצמי לקרוא לו "אקסקלוסיבי". כל מסרון מתחיל בשם הפרשה, מציג סיפור נבחר אחד ומסתיים במוסר השכל אקטואלי המקושר לימינו אנו.
וכשבכל מקום בעולם יהודים קוראים את אותה הפרשה, עושים זאת גם חברי ובני משפחתי בדרכם שלהם, ולמעשה היהדות מתמתגת מחדש. היא הופכת מרחוקה לברת השגה, מכבדה לקלילה ונגישה, ממיושנת לרלוונטית וממרוחקת ויהירה למזמינה. בכך שאנשי המועדון מקבלים את SMS פרשת השבוע, בין SMS אחד בענייני עבודה ואחר לבן הזוג או לילד, הם הופכים את היהדות לחלק טבעי וברור בחיי שגרת יום השישי שלהם.
כך למעשה נולד מותג אחד חזק, ולא יומרני כלל לצפות שבקרוב יצטרפו אליו מותגי משנה נוספים, שיעדכנו, יחדדו ויהפכו את מותג היהדות שלי לאטרקטיבי יותר.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אופנת סרוגות